DOSTAWY I PŁATNOŚĆ

Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka nie rezerwuje go dla Ciebie, aby otrzymać produkty należy zakończyć proces zakupu. Jeśli w trakcie składania zamówienia wybierzesz inną płatność niż płatność za pobraniem lub szybką płatność elektroniczną i nie dokonasz natychmiastowej zapłaty od razu, zamówienie zostanie wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI?

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest połamać, stłuc lub uszkodzić w inny sposób. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, stretchu i miękkich wypełniaczy. Bardzo staramy się, aby przesyłka przygotowana dla Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, przyjmij paczkę i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

KOSZT WYSYŁKI

Darmowa wysyłka obowiązuje na zamówienia, których łączny koszt wynosi powyżej 90,00 zł. Gdy kwota za zakupy nie przekracza tej wartości koszt wysyłki jest obliczany przed finalizacją zamówienia

W JAKI SPOSÓB SĄ WYSYŁANE ZAMÓWIENIA?

Nasze paczki są wysyłane i dostarczane przez InPost.

CZAS REALIZACJI I WYSYŁKI ZAMÓWIENIA

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Zwykle trwa to nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się jednak wydłużyć nawet do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Informacja o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia widoczna jest podczas dokonywania zakupu – w koszyku. Na przewidywaną datę doręczenia zamówienia składa się czas pracy naszego magazynu oraz czas na dostarczenie paczki przez przewoźnika InPost.

Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy). Jeżeli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu – spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

PŁATNOŚĆ

W jaki sposób możesz zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie online możesz dokonać płatności za pomocą:

  • Przelewów24/ BLIK
  • Przelew bankowy

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami opublikowanymi na stronie www naszego sklepu alpaki-welniakowo.pl: